Montajul huselor de protecție se poate realiza în urmatoarele moduri:
a. montaj efectuat de către echipa noastră specializată. Acest tip de montaj este un serviciu achizitionat separat și are urmatoarele beneficii: - creșterea perioadei de garanție a produselor - timp redus de montaj - în caz de neconformități, soluționarea problemelor se va face într-un timp mult mai sucrt.
b. montaj executat de către client în baza instrucțiunilor de montaj primite din partea companiei noastre.
Reparații
Acest serviciu include atât reparațiile proprilor produse care nu se mai află în perioada de garanție cât și a produselor oferite de către alte companii.
Procesul de reparație are urmatoarele etape: - clientul ne trimite produsul care dorește să fie reparat - noi curățăm produsul și îl inspectăm pentru a vedea zonele care necesită reparate. - clientul primește oferta de reparație - după confirmarea ofertei urmează procesul de reparație - clientul primește produsul reparat și curățat.
Suport tehnic
Încă de la începutul proiectului, clientului îi este oferit suport pentru a alege cea mai bună soluție de protecție. Pe întreg parcursul realizări huselor de protecție, clientul este informat cu privire la statusul comenzii, eventuale modificări aduse sistemelor de protecție.
În procesul de montare de către client, dacă acesta întâmpină probleme, este îndrumat pas cu pas.